39. HAFTA SPOR TOTO LİSTESİ (30 NİSAN 03 MAYIS )

39. HAFTA SPOR TOTO LİSTESİ (30 NİSAN 03 MAYIS )

Sıra Ev sahibi takım Skor Konuk takım Skor Gün Saat Sonuç
1 FENERBAHÇE
ESKİŞEHİRSPOR



2 BÜYÜKŞEHİR BLD.S.
GALATASARAY A.Ş.



3 DİYARBAKIRSPOR
BEŞİKTAŞ A.Ş.



4 MKE ANKARAGÜCÜ
TRABZONSPOR A.Ş.



5 BURSASPOR
KAYSERİSPOR



6 ANTALYASPOR A.Ş.
GAZİANTEPSPOR



7 DENİZLİSPOR
GENÇLERBİRLİĞİ



8 SİVASSPOR
KASIMPAŞA



9 LIVERPOOL
CHELSEA



10 SUNDERLAND
MANCHESTER UTD.



11 SCHALKE
WERDER BREMEN



12 PARMA
ROMA



13 LAZIO
INTER



14 VILLARREAL
BARCELONA



15 REAL MADRID
OSASUNA



ABDULLLAH DEMİR                                                                                                

1.ESKİŞEHİR  kolay hamle gibi görülmemeli Eskişehir Fenerbahçenin şampiyonluk havası dagıtabilir.Eskişehir etkili ve atak oynayan bir takım  fenerbahçe ilk golu atan taraf olacak ama  golu attım havası girersen Eskişehir çabuk gol bulur ve goller de bulabilir.Unutmayınki pazartesi  Trabzona  90+4 gol attı oysa o saniyelerde maç bitti havası vardı sahada .Ama Fenerbahçe tarafına oynanması
gerekdigini düşünüyorum.:1
2.Galatasaray Bursaspor   maçını  izledim .Hayatımda bu kadar net gol pozisyonu kaçırılan bir maç görmedin Kaleci Ivankov hata yapmadı .Yapmamak içinde elinde geleni yaptı .Bence etkili oynayan taraf Galatasaray ve Bursasspor net gol pozisyonları var ama  kalede de aykut var .Hep söylecem Galasaray bütün maçlarına Aykut  la çıkmalı Aykut çok iyi bir kaleci ve bunu bursa maçında resmen tegit etti .Büyükşehir bilindigi çok etkili ve aynı zamanda dengesiz oynanan bir takım Galatasaray bu Büyükşehir  dengesizlik ve şampiyonluk amacı ile bu maçı kesin almalı ve alır.2
3.Beşiktaş bu maçı almalı çarşı sinirli ,Yönetim sinirli  bu maçı beşiktaş almalı  Diyarbakır düşer mi düşmezmi denmesine gerek yok gerek yöneticileri gerek ise oyunucuları artık umutlarının kalmadıklarının  farkındalar Beşiktaş bu maçı alır.2
4.Ankaragücü Trabzon  bu iki takım için kesin bir şey belirtmek zor ama  berabere bitecegini tahmin ediyorum:0
5.Bursa  kalecisi Ivankow oldugu sürece bu maçı kesin alır .1
6.Antalya  bu maçı   alır  diyebilrmiyiz alabilir diyebiliriz bence Gaziantep  de iyi oynayan bir takım  ama son zamanlarda antalyanın performansını begniyorum büyük ihtimallede bu maçı kazanır .1
7.Denizlinin artık ligde kalma diye bir şansının kalmadıgını önceki hafta belirtti ve artık sadece sahada bulunmak için çıkacaklarını zannetiyorum. Gençlerbirliginin bu  maçı rahatlıkla alabilecegi ap açık görünüyo.2
8.Sivasspor  bu maçı kazanmalı ki ligde kalma şansını bir nebzede arttırmalı bence bu maç sivasspor un beraberlik serisine yenisini ekleyecegini inanıyorum.1
9.Liverpol hayatımın takımı diyebilirim ben ne zaman bu maç hakkında bir  şans oyunu oynasam hep bu takım berabere kalır ama hiç yenilmez allahdan bu haftada  yenilmeyecegini   ve güçlü rakibi karşısındada maç vermeyecegine inanıyorum onun için bu oyun yenişemezler ve bu maç berabere biter diyebiliriz.0
10.Manchester utd bu maç  rahat bi şekilde kazanır.2
11.Schalke  sana güveniyorum ama karşındaki rakibe güvenmiyor çünkü Werder bremen takımının oynama sitili hakkında kesin bir sonuça varamadım bir türlü bunun için bu maç için beraberlik yada Schalke oynanmalı diyebiliriz.10
12.Roma bekledigim gibi  palermo karşısında fazla etkil olamadı ve  farklı bir yenilgi aldı ama palermonun acısını parma çıkaracagını söyleyebilirim .2
13.İnter e ben ne kadar güveniyosam gözümü  kapadıp bu maç için intere oynarım lazıo eski  havasında degil inter  bu maç için favori.2
14.İşte  zevkle izlencek maçlardan bir tanesi  barça şampiyonluk yarışını bırakmamak için kazanmalı klasik barça oyunu ile   bu maçı  barça 2-1 alır diyorum .2
15.Real madrid  osasuna karşında zolanmadan geçegini düşünüyorum  nede olsa şampiyonluk yarışı var.1

5 yorum:

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

güzel ama barça büyük ihtimal o maçı alır

MAKSAT BARCANIN ALMASI VEYA ALMAMASI DEĞİL ÇOK SİSTEMLİ KUPON YAPIP MEBLAĞ YÜKSELTMEK YERİNE BENİM FİKRİME YAKIN OLANLAR SİSTEM KOLONLARI OLUŞTURUP OYNAYABİLİRLER VE KENDİ KUPONLARINI YAPARLAR BENİM FİKRİM... ŞUNU UNUTMAYALIM BANKO YOKTUR. NORMAL OLASI SONUÇ VARDIR. VE TABİRİ CAİZSE SÜRPRİZ VARDIR.... OKEY .... BOL ŞANS HERKESE....

haklısınız abdullah beyy

Yorum Gönder

BELİRTİLEN HESABLARDAN HERHANGİ BİRİ YOK İSE YORUM GÖNDERMEK İÇİN.

Yorumlama biçimi:olarak ADI/URL seçin ve gerekli alanları doldurdukdan sonra yorum gönder butonuna tıklayarak yorumunuzu gönderebilirsiniz...url(http://sportoto.adgroup.web.tr)
Yorumlama biçimi:olarak ANOMİN seçin ve yorum gönder butonuna tıklayarak gönderebilirsiniz...

18 yaşından küçükler oynayamaz!